Manichiura de miercuri: roz și perle

Hello!
Azi #manichiurademiercuri e formată din roz nuanța fuchsia și oja perlată de la Revlon.
Ingrediente:
Revlon nr. 020 Pure Pearl (văzută aici);
Bază fortifiantă de la Farmec;
Top coat All in one nail power de la S.he Stylezone;
Peel-off Kasako Docai;
Astor Fashion Studio nr. 283 Ethnic Pink (folosită aici);
Bandă autocolantă argintie de pe eBay.

Pașii:
1. Am degresat unghia și am aplicat un strat de bază;
2. În jurul unghiei și pe porțiunea de jos am aplicat ojă Kasako;
3. Pe porțiunea de sus am aplicat un strat de ojă Revlon;
4. Partea următoare sună cam așa: pe unghie am aplicat picături din oja de la Revlon și cea de la Astor și cu ajutorul unei bucăți de pungă am”omogenizat” compoziția pe unghie, prin mișcări de apăsare. Iese cam așa;
5. Am îndepărtat Kasako Dokai;
6. Unghia de la inelar am decis să o fac toată. La limita dintre unghia roz perlată și unghia ”cheală” am aplicat banda autocolantă;
7. Ultimul pas - am aplicat top coat-ul de la S.he;
Rezultatul final, într-o dimineață ploioasă:
Ce părere aveți? Din punctul meu de vedere, e un model finuț și ușor de realizat :)
Vă doresc o zi minunată!

Comentarii