Manichiura de miercuri: Marble nails în nuanțe de verde

Bună!
Pentru #manichiurademiercuri de azi am pregătit unghii în tehnica Marble nails. Aceasta constă în împrăștierea ojei pe o oglindă de apă, amestecarea a mai multor nuanțe și transferul modelului creat pe unghii. Haideți să vedem ojele:
Ciaté PP083 - Jewel (văzută aici);
Flormar nr. 354 (folosită aici);  
Yves Rocher nr. 61 Vert canard (utilizată aici);
Rimmel London 60 Seconds nr. 803 Man Overboard (ați văzut-o și aici);
Top coat All in one nail power de la S.he Stylezone;
Bază complex fortifiant de la Farmec;
Ojă peel-off Kasako Docai;
Pietricele de pe eBay.

Pașii:
1. Am aplicat baza;
2. Am aplicat un strat din oja Flormar;
3. Deoarece tehnica Marble nails este una care înseamnă multă ojă peste tot, am acoperit pielea din jurul unghiei cu peel-off;
4. Pentru tehnica Marble nails (găsiți aici un tutorial) am folosit ojele de la Ciate, Yves Rocher și Rimmel London;
5. După cum vedeți, e destul de messy, de aceea am aplicat peel-off-ul. După ce l-am îndepărtat a ieșit asta;
6. Cu ajutorul top coat-ului de la S.he am fixat pietricelele;
7. Peste toată compoziția am aplicat un strat de top coat. Rezultatul final;
Cum vi se pare? Mie mi se pare un model nu chiar reușit, chiar dacă îmi place compoziția de culori. Marble nails nu este o tehnică pe placul multora, iar eu nu mă număr printre fane. De aceea, nu îmi voi face unghiile în această tehnică, dar a meritat să o încerc.
Vă doresc o zi frumoasă!

Comentarii