Manichiura de miercuri: Flormar Blues

Bună!
Ultima perioadă sunt setată pe culoarea gri, de aceea nu am pierdut oportunitatea să folosesc una dintre ojele mele de această nuanță (merci Andreea pentru aceasta ea ^.^). De aceea, azi în #manichiurademiercuri vă prezint un blues în nuanțe de gri și alb. Ingredientele:
Top coat All in One Nail Power de la S.he Stylezone;
Ojă Flormar nr. 310 Snow White (ați văzut-o aici);
Ojă Flormar nr. 417 (utilizată aici);
Base coat de la Farmec;
Bandă adezivă argintie.

Pașii:
1. Am degresat unghiile și am aplicat un strat de base coat;
2. Am aplicat trei straturi de Snow White pe două unghii, pe cea de la arătător și pe cea de la inelar;
3. Pe celelalte unghii am aplicat două straturi din oja gri;
4. Pe unghiile albe am aplicat bandă adezivă;
5. Ultimul pas - am aplicat top coat-ul și am îndepărtat oja din jurul unghiilor;
6. Rezultatul final:
Mie-mi place foarte mult ce a ieșit. E o manichiură ce se potrivește foarte bine unghiilor scurte sau medii - în orice caz, demult nu am mai fost așa mulțumită de o combinație de oje, mai ales că e un model foarte simplu :) Ce părere aveți?

Comentarii