Colecția Jardins du Monde de la Yves Rocher: Pomegranate from Spain

Bună!
Gelul de duș de azi este din colecția Jardins du Monde de la Yves Rocher - Rodie din Spania. L-am procurat vara, cu gândul că-l voi folosi în sezonul rece - pentru că sunt o maaaare fană a rodiei și îmi place mult mirosul. 
Când am deschis gelul, am rămas un pic dezamăgită: mirosul nu mă fascinează, deloc-deloc. E foarte neutru, nu îmi miroase a rodie și asta mă întristează. Ce-i drept, curăță pielea și face spumă, dar pentru mine cea mai importantă era aroma. Eh, uite așa se dărâmă visurile...
Dar dacă vă plac gelurile cu un miros foarte ușor și neîncadrabil în vreo categorie anume, acesta de față este o variantă bună.Ca preț e foarte ok, ca gramaj - decent, ajunge pentru aproximativ o lună, depinde de fiecare cât folosește la o aplicare. Per total, e un gel bun, dar eu nu l-aș mai recumpăra pentru că vreau să încerc cât mai multe produse :)

Comentarii