Colecția de parfumuri: Blue Angel

Parfumul Blue Angel a ajuns pe mâna mea cu ceva timp în urmă, dar tot nu am ajuns să-l folosesc. Mi-am propus să fac acest lucru și... nu m-a încântat mirosul său. L-am primit cadou de la cineva foarte drag și mi-a părut rău să-l pun undeva departe, într-un dulap, unde să prindă praf și să expire. 
Ieșirea din situație a fost aplicarea acestui produs pe păr. Mie-mi place să-mi parfumez părul de fiecare dată când fac baie și mai ales când ies din casă. Am încercat să folosesc parfumul strict pe podoaba capilară și am observat că acesta își modifică foarte repede notele, conferă un strop de prospețime părului și dispare în vânt cam în 3 ore. 
Drept urmare, este un parfum mediocru, nu persistă prea mult, din acest motiv fiind și neeconomic - cu siguranță nu mi l-aș cumpăra singură, dar merge folosit pe păr.

Comentarii