Nuanțator pentru păr Tonika nr. 4.25 Iris

Hello!
Azi vreau să vorbesc un pic despre un nuanțator de la Tonika. Mi-e dragă această firmă și am încercat mai multe variante de la ei, 5.35 Chihlimbar roșu și 6.65 Indian Summer. Astăzi i-a venit rândul celui sub numărul 4.25 Iris - un roșu închis cu reflexii de mov. Îmi doream o schimbare și îmi doream o nuanță de mov în păr. Nuanțatorul s-a comportat ok în timpul vopsirii, a fost cam dens și a trebuit să adaug puțină apă ca să fie o consistență pentru aplicarea pe păr. Mi-am vopsit doar jumătatea de păr de la rădăcină încolo, am ținut vopseaua cam jumătate de oră și după am transformat dușul într-o cadă plină de sânge cu nuanțe de mov :)
Cum arăta părul meu înainte:
După cum se vede, părul meu e cam portocaliu și nuanțatorul s-a prins foarte bine. După vopsire, la lumină naturală, în casă:
Chiar dacă am aplicat vopseaua doar pe jumătate de lungime, mi s-au vopsit și vârfurile în procesul de spălat pe cap :) După câteva zile, părul meu arăta așa:
Probabil că se observă doar roșu și mov deloc deloc. Adevărul e că movul se vede foarte puțin și doar la soare, aș zice că e un subton. Nu îmi pare foarte rău, pentru că roșul e prezent și se menține - cred că abia într-o lună se va duce. În concluzie: nuanțatorul nu mi-a făcut părul mov, dar l-a făcut roșu :) La rădăcină nuanțatorul nu prea se prinde, eu am părul natural șaten deschis, astfel încât pe părul natural în întregime s-ar vedea doar o urmă de roșu/mov. Un minus al acestui produs, indiferent de nuanță: pătează pielea/prosoapele destul de tare. Pe final, o poză cu părul meu comparat cu un măr: 
Ce părere aveți despre nuanțatoare? Aveți o marcă preferată? Vă doresc o zi frumoasă!

Comentarii

  1. Buna ziua, de unde se pot cumpara nuantatoarele astea? se gasesc in hipermarketuri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa acest nuantator parul mai revine la culoare initiala?Cum se aplica mai exact?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuanțatorul se duce destul de bine de pe părul natural, dar tot rămâne o urmă de culoare. Eu l-am folosit mai mult pe lungime și pe părul vopsit se menține mai mult timp. Se aplică exact ca o vopsea - pe părul uscat, se lasă pe cap aproximativ o jumătate de oră, apoi se spală. Singurul dezavantaj este că pătează totul în jur la primele spălări.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu