MMDM testează: Kitul de îngrijire Idealia de la Vichy

Hello!
Azi vă prezint un alt articol din colecția MMDM testează și anume un kit de la Vichy, care se găsea în farmaciile partenere până pe data de 31 octombrie 2016, iar eu am sărit în ultimul tren și am pus lăbuța pe kitul de îngrijire Idealia, colecția de la Vichy destinată tenului tern, neuniform și cu linii ferme. Kitul conține:
1. 2 x Idealia, cremă cu efect de netezire și iluminare pentru ten normal-mixt, 3 ml;
2. Idealia, cremă pentru conturul ochilor, 1,5 ml;
3. Idealia, fond de ten fluid iluminator, 1 ml.
Eu nu am mai folosit produse de la Vichy, dar ultima perioadă le tot văd prin blogosferă și mă gândesc să procur ceva. Acest kit de testare e de mare ajutor, oferind posibilitatea de a vedea cum se comportă un produs fără a cumpăra varianta full size. Cel mai mult mă interesează crema cu efect de netezire și iluminare, chiar dacă e destinată tenului normal spre mixt. Părerea mea despre aceste mostre o voi împărtăși pe contul meu de Instagram, așa că ne vedem acolo cât de curând!
Ce părere aveți despre posibilitatea de a testa gratuit un produs? Vă ajută la alegerea acelei creme ideale, a fondului de ten potrivit, sau a unui alt produs de îngrijire ce se pliază pe necesitățile dvs? Să aveți o zi minunată!

Comentarii