MMDM testează: Kitul de îngrijire pentru tenul gras de la La Roche-Posay

Bună!
Dacă mă urmăriți pe Instagram, zilele acestea am postat o poză cu un kit drăguț de la La Roche-Posay. Cum am făcut rost de acesta?
De ceva timp sunt în căutarea unei creme pentru față care să mă scutească de senzația de piele întinsă și foarte uscată, în condițiile în care eu am tenul mixt. Ca niciodată, anul acesta timpul rece mi-a afectat pielea și găsirea unei creme era o misiune urgentă. În plus, toamna aceasta mi-a adus mai multe coșuri cadou, așa că produsul pe care-l căutam trebuia să fie hidratant și în același timp să se lupte cu mini-craterele de pe fața mea.
Am ajuns într-o farmacie și am văzut broșura cu produsele Effaclar de la La Roche-Posay. Ideea era următoarea: dacă procuram un produs din broșură, primeam cadou un kit de îngrijire pentru tenul gras și acneic. Fain, nu? Eu am avut tendința să procur crema Effaclar Mat, dar din păcate aceasta nu era în stoc, de aceea mi-am îndreptat atenția spre Effaclar Duo (+), mai ales că am văzut produsul la Carmen și de atunci mi-a trezit interesul. Așa că m-am ales cu o cremă care să îmi rezolve problema coșurilor, dar cea a pielii uscate nu prea cred. Mai bine așa decât deloc :)
Despre Effaclar Duo (+) voi scrie mai târziu, astăzi vreau să vă prezint conținutul kitului de îngrijire:
1. Effaclar apă micelară demachiantă, 50 ml;
2. Apă termală La Roche-Posay, 50 ml - pe aceasta o am în varianta full size, un review aici;
3. Effaclar Duo (+), 3 ml;
4. Effaclar K (+), 3 ml;
5. Effaclar Mat, 3 ml;
6. Anthelios XL gel cremă cu efect uscat SPF 50+, 3 ml;
7. Toleriane Teint fond de ten corector, 3 ml.
În plus, mai am câteva mostre a produselor Effaclar din broșură, tip pliculeț. Le voi testa pe parcurs și voi posta impresiile mele pe Instagram, așa că fiți pe fază :) 
În ceea ce privește kitul de față, dintre toate produsele voi lăsa la o parte apa termală, pentru că am deja una deschisă și nu are sens să folosesc 2 produse de același tip simultan. Îmi place însă ambalajul - e foarte comodă pentru călătorii. Nu voi testa nici apa micelară în viitorul apropiat, pentru că o am pe cea de la Balea și la fel, nu vreau să am desigilate mai multe produse de același tip odată. Un alt produs pe care nu-l voi testa în viitorul apropiat e corectorul de fond de ten - pentru că nu am nevoie și fondul de ten Toleriane Teint, pentru că e în nuanța 03. Sand, prea închisă pentru mine. Poate-poate mi se va potrivi la vară.
Dintre toate produsele, mă interesează în mod special Effaclar Mat, pentru că mi-a rămas gândul la acest produs și cred că va fi prima mostră pe care o voi consuma. Spre să-mi placă. La fel, mă tentează și Anthelios XL cu SPF 50+ - voi vedea dacă ne împăcăm.
Sper că v-am trezit interesul în ceea ce privește produsele La Roche-Posay colecția Effaclar, destinată pielii sensibile, tenului gras și acneic. Faptul că majoritatea produselor Effaclar conțin apă termală La Roche-Posay le oferă un grad mare de prospețime și o textură ușoară. 
Deci, pentru a pune lăbuța pe un kit de îngrijire, trebuie să faceți următorii pași:
- să mergeți în farmaciile partenere  - lista completă aici;
- să procurați un produs potrivit necesităților dvs din broșura Effaclar;
- să completați cuponul din broșură cu date personale și să-l lăsați la farmacie;
- să ridicați cu zâmbetul pe buze cutiuța și produsul full-size;
- oferta esta valabilă în perioada 15 septembrie-15 noiembrie 2016, așa că grăbiți-vă :)
Ce ziceți de acest kit? Vă tentează? Să aveți un început de săptămână cât mai frumos!

Comentarii