Mască pentru față Liquid Gold de la Anna Lotan

Bună!
Cum a început ziua voastră? Sper că bine, că v-ați savurat cafeaua și sunteți plini de energie :)
Uneori mă simt foarte obosită - o zi ploioasă, o zi încărcată cu multe treburi și mișunări prin oraș, sau pățesc, ca mulți studenți, să mă trezesc deja obosită :)
În astfel de momente îmi doresc un ceai fierbinte, un duș relaxant și un strop de revigorare. Aici intervine masca minune de la Anna Lotan, pe care am primit-o cadou de la sora mea Nelly, căreia vreau să-i mulțumesc pe această cale :)
Masca pentru față de la Anna Lotan face parte din colecția Liquid Gold și conține ulei de cătină din vasta Siberie. Se aplică pentru 10 minute pe față și în zona decolteului și după se îndepărtează cu apă călduță. În lista ingredientelor intră și alte câteva uleiuri - lista completă aici.
Masca are consistență de cremă un pic mai densă, se aplică ușor și are un miros fin. Nu dă senzația de peliculă și nu strânge pielea. După mască pielea de pe față este fină și revigorată, având un aspect proaspăt. Mie-mi place mult acest produs și vi-l recomand. 
Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii