Manichiura de miercuri: Ombre Brown-Nude Degrade

Bună!
În meniul #manichiurademiercuri de azi avem un ombre cu bronz - culori tomnatice, melancolice, ploioase aș spune. Să începem:
Ingredientele melancoliei mele de azi sunt:

Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Cairuo nr. 18/3928 (văzută și aici);
Avon Pro+ Hollywood Collection, nuanța Drive In (am utilizat-o și aici);  
Avon Pro+ Hollywood Collection, nuanța Vixen (folosită și aici);
Ojă peel-off de la Kasako Docai;
Bază complex fortifiant de la Farmec;
Burețel pentru ombre;
Kit de stamping de pe eBay.

Pașii:
1. Am aplicat base coat-ul - se usucă super mega ultra rapid;
2. Următorul pas - două straturi de Drive In de la Avon;
3. În jurul unghiei am aplicat oja de la Kasako Docai;
4. Cu ajutorul burețelului am aplicat cele două oje de la Avon și astfel am creat efectul de degrade;
5. Am îndepărtat peel-off-u din jurul unghiei;
6. După ce s-a uscat oja de la Avon, cu ajutorul metodei stamping am aplicat un model în nuanța bronz de la Cairuo;
7. Am aplicat un strat din top coat-ul de la Rimmel London;
8. Am îndepărat ce ojă a mai nimerit accidental pe piele și rezultatul final a fost;
Mi se pare un model foarte fain pentru toamnă, mai ales pentru zilele ploiase când nuanțele de maro și bej dau senzația de calm și bronzul aduce un strop de lumină. Ce părere aveți despre acest model? Vă pup și vă doresc o zi frumoasă!

Comentarii