Manichiura de miercuri: Coral și animal print

Dacă tot sunt la medicină veterinară, am decis să-mi fac o manichiură cu animal print. Nu sunt fana blănurilor sau a petelor de leopard pe haine - deși sunt și excepții - în schimb mi se pare un model cute pentru unghii. Astăzi voi purta o zebră și vă arăt mai jos cum :)
Produsele din meniul de azi sunt:
Flormar nr. 313 Black Minimalism (văzută și aici);
Ciate mini în nuanța PPM406 - All Aglow (am folosit-o și aici);
Flormar, colecția Jelly Look, JL02 - Salmon Pink (o puteți vedea în acțiune aici);
Revlon nr. 020 Pure Pearl (folosită aici);
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat;
Avon nail experts base coat;
Kit de stamping de pe eBay

Pașii:
1. Am aplicat base coat-ul de la Avon;
2. După uscarea acestuia, am aplicat, în câte trei straturi, oja Salmon Pink de la Flormar pe trei unghii și pe unghiile de la degetul mijlociu și inelar - oja de la Revlon;
1 strat
2 straturi
3 straturi
3. Cu ajutorul metodei stamping am aplicat modelul de zebră pe unghia de la degetul mijlociu. Oja folosită pentru stamping este cea  neagră de la Flormar;
4. Pe unghia de la inelar am aplicat un strat de ojă de la Ciate;
5. Ultimul pas - am aplicat un strat generos de top coat de la Rimmel și iată rezultatul final;
Mie-mi place ce a ieșit, un animal print și un coral delicat, cu puțină strălucire. Ca un apus în savană :) Ce părere aveți?

Comentarii