Manichiura de miercuri: Albastru și animal print

Hello!
Azi vreau să vă prezint #manichiurademiercuri în nuanțe de albastru și animal print. Fără prea multe cuvinte, vă prezint produsele:
Base coat Avon nail experts;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Astor Fashion Studio nr. 20806 (în acțiune aici); 
Rimmel London 60 Seconds nr. 855 Too Cool To Tango (folosită aici);
Rimmel London 60 seconds, nr. 843 Midnight Skinny Dip (ați văzut-o aici);
Flormar nr. 313 Black Minimalism (am utilizat-o aici);
Dotting tools de pe eBay;
Pietricele pentru manichiură de pe eBay.

Pașii:
1. Am aplicat un strat de base coat;
2. Pe unghiile de la degetul mare, arătător și cel mic am aplicat un strat de ojă Midnight Skinny Dip, pe unghia de la inelar - un strat din Too Cool To Tango. Pe cea de la degetul mijlociu am făcut jumi-juma;
3. Cu ajutorul celor patru dotting tools am realizat cu oja de la Astor buline de diferite mărimi pe portiunile serenity;
4. Cu aceleași dotting tools am aplicat și oja neagră de la Flormar;
5. La limita dintre oje am ”desenat” o dungă cu ajutorul top coat-ului pe care am fixat pietricele albastre;
6. Am aplicat top coat-ul după ce s-a fixat ”cimentul” de la pietricele și iată rezultatul final;
Ce părere aveți despre această manichiură? Mie-mi place și mă gândesc să o mai realizez. Să aveți o zi frumoasă :)

Comentarii