Yves Rocher: deodorant roll-on Cotton Flower from India

Salut!
Azi voi vorbi un pic despre un deodorant de la Yves Rocher, varianta roll-on cu extract de floare de bumbac din India. Am procurat acest produs la o ofertă, împreună cu câteva geluri de duș din gama Jardins du Monde. Eu nu sunt o fană a deodorantelor tip roll-on, nu îmi place faptul că oferă acea senzație de ud pe piele. Din acest motiv, dacă un astfel de produs îmi ajunge în casă, îl folosesc exclusiv după duș, în niciun caz dacă trebuie să ies imediat din casă - nu îmi place acea senzație de ud și, în plus, pătez tricourile, indiferent de culoarea acestora.
În ceea ce privește acest deodorant, este decent: oferă protecție, miroase subtil și nu agresează pielea, chiar dacă e iritată după ras. Nu am observat să aibă vreun efect de calmare sau de ingrijire a pielii.
Drept urmare, deodorantul de la Yves Rocher cu extract de floare de bumbac este un produs mediocru, oferă protecție, miroase subtil, dar nu face magie. Nu îl voi mai procura pentru că nu este pe gustul meu.
Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii