Tuș negru Dip liner de la Flormar

Bună!
Acum ceva timp am văzut pe blogul Adinei, sau mai bine zis, pe canalul ei de Youtube, un filmuleț cu produse consumate. Printre acestea se număra un tuș și dacă tot eram în căutarea unui produs nou, deoarece tușul meu era pe terminate, am decis să procur varianta pe care o avea Adina.
Dipliner de la Flormar este un produs micuț, greu de găsit. Aparent, sunt persoane care-l caută, dar acesta se vinde ca pâinea caldă și unu-doi, dispare din vitrină. Eu am avut norocul să-l găsesc din prima și să-l încerc pe loc.
În primul rând, a durat un pic până m-am obișnuit cu acesta: comparativ cu tușul vechi, are o pesulă mult mai subțire și mai alungită, astfel încât îmi oferă un grad mai mare de precizie. În al doilea rând, are un pigment negru intens care are o tentă mată - se usucă mult mai repede pe pleoapă, dar și pe pensulă. Este trainic, rămâne fixat întreaga zi, indiferent dacă e aplicat pe o bază de machiaj sau pe pleoapa ”cheală”. Nu știu cât de economic este și cât mă va ține, pentru că nu-mi dau seama cât produs mai am și nici nu folosesc tușul zilnic. Îmi place mult ambalajul, dar din motivul că este mic, Dipliner a reușit să se ascundă de mine de câteva ori.
Ca minusuri, momentan am găsit unul, care e doar pe jumătate minus: am menționat mai sus că produsul se usucă instant, astfel încât trebuie să mă mișc rapid și să fiu cât de precisă în a trasa linii - și e cam greu să faci asta de dimineață, când eu, cel puțin, sunt cam chioară și uneori în întârziere.
În concluzie, vă recomand acest produs, are o pensulă faină și tușul se aplică ușor, rămâne fixat o zi întreagă. Totuși, nu cred că s-ar potrivi persoanelor cărora nu le place să se machieze în viteză, deoarece produsul se usucă imediat.

Comentarii