Prima comandă de la Farmacia Tei

Hello!
Articolul de azi este dedicat unui unboxing și experienței mele cu Farmacia Tei. Despre aceasta am auzit de la o prietenă și într-o seară m-am pus pe răsfoit pagini și pagini, astfel încât am ajuns să-mi fac un wishlist cât zidul chinezesc de lung. Până la urmă m-am decis să pun lăbuța pe câteva produse pe care le voi prezenta mai jos.
Câteva detalii despre Farmacia Tei: dacă sunteți din București aveți muuuult noroc - puteți procura medicamente la un preț avantajos (din păcate produsele gen paracetamol sau aspirină farmacia nu le trimite în provincie) direct de la sediul lor fizic, puteți face o precomandă și să ridicați de la sediu sau puteți beneficia de transport prin curier - dacă nu sunteți din capitală. Prin curier însă trebuie să faceți transfer bancar - pentru mine e o metodă comodă, dar acum depinde de fiecare în parte.
Pașii sunt: plasezi produsele în coș, îți treci adresa și datele cardului și comanda se înregistrează în sistem. Procesarea comenzii ia cam 1-4 zile lucrătoare (a mea s-a procesat în 3) și expedierea coletelor 1-3 zile. Eu am plasat comanda marți, mi-a fost confirmată joi și am avut surpriza să îmi vină coletul vineri, chiar dacă eu mă așteptam să-mi ajungă de luni încolo. Transportul m-a costat 14,75 lei, dar având în vedere că mi-a ajuns așa repede (prin Cargus), iar mesajul primit de la companie mi-a furnizat și numărul curierului, în caz că nu ajungeam acasă la timp, eu sunt foarte mulțumită de ei.
Acum să trec la prezentarea cutiei:
Mi-a plăcut că pe cutie scria fragil, deși produsele din materiale mai ușoare erau bine ambalate - puține șanse să fi pățit ceva, chiar dacă cutia se răsturna. Deasupra am găsit câteva bucăți de carton pentru amortizare și câteva pungi de plastic. Unele produse, mai fragile, erau ambalate în folie cu bule, cum ar fi câteva cutii de pastile pe care le-am luat pentru cineva. 
Comanda mea conținea 12 produse, 3 dintre care nu-mi aparțin, de aceea voi prezenta doar ce mi-am luat:
1. Piele+Păr+Unghii de la Doppel herz. Un produs recomandat de Mădălina în momentul în care m-am plâns că ultima perioadă părul meu e mai fragil și îmi cad cam multe fire. Am vrut să-l iau mai demult, dar când văzusem într-o farmacie din cartier că e 28 de lei cutia pentru 30 de comprimate, mi-am zis că e un preț prea mare. Când l-am văzut pe Farmacia Tei cu 19,50 lei, mi-a sărit inima de bucurie și l-am pus imediat în coș.
2. Bețișoare pentru urechi de la Cotoneve, 300 bucăți. Nu știu de ce le-am luat, probabil pentru că mi se terminau (până a sosit comanda am cumpărat deja); mi s-au părut mai ieftine decât aceleași 300 bucăți dintr-un supermarket. Am dat 6.50 lei pe ele.
3. Plasture elastic de la Qplaster, 16 bucăți. M-a costat 3,50 lei (după cum se vede pe eticheta despre care am uitat). Mi s-a părut un preț fain pentru un astfel de produs și, în plus, eu sunt persoana pe care o bat pantofii noi așa că nu cred că plasturii vor avea o viață prea lungă.
4. Cremă pentru mâini cu gălbenele de la Farmec. Mi s-a pus pata pe Farmec și m-am gândit să-mi iau și o cremă. Mă tot uitam la cremele alea mici de gălbenele, dar m-am gândit că aș lua una și aș ține-o undeva într-un sertar fără să o utilizez vreodată. Așa că am mers frumos să caut gălbenelele printre creme de mâini și le-am găsit la Farmec. La o primă încercare, crema miroase puțin medicamentos, dar se absoarbe repede în piele. M-a costat 7 lei.
5. Dizolvant 2 în 1 pentru lacul de unghii de la Farmec. Cel pe care l-am luat recent e pe terminate, așa că am decis să încerc o altă variantă de la ei. Voi reveni cu detalii. Am dat 6 lei pe acest produs.
Cum am menționat mai sus, părul meu trece printr-o perioadă mai dificilă, așa că am pus accentul pe tratarea lui. Uleiurile pe care le foloseam până de curând s-au terminat, și de altfel nu am simțit mare diferență după utilizarea lor, așa că am decis să încerc ceva nou. 
6. Primul produs e uleiul de cocos de la Mayam și pentru 100 de ml am dat 10 lei. Deoarece afară e cancer, uleiul a ajuns la mine sub formă solidă, de unt de cocos. Dar încălzit un pic la o baie de aburi redevine lichid. Îl voi folosi cât mai curând și vă voi împărtăși experiența.
7. Al doilea produs e o apă de rozmarin de la Mayam, care vine în același gramaj ca uleiul de cocos și la prețul de 8,50 lei. Am citit despre apa de rozmarin că e o soluție foarte faină pentru ten, scalp și are acțiune calmantă pentru pielea iritată, dar reprezintă și un remediu pentru mătreață. Cum se va comporta, vom afla cât mai curând.
8. Produsul numărul trei pentru păr este uleiul de ricin de la Trio Verde. Vine într-un gramaj de 200 ml și am dat 14 lei pe el. Uleiul de ricin a mai apărut în rutina mea de îngrijire a părului, dar foarte mult timp în urmă, așa că am decis să achiziționez din nou un astfel de produs.
9. De foaaaaarte mult timp îmi doream un produs de la Ziaja, așa că am pus lăbuța pe masca de păr cu keratină și lapte de capră. Aceasta este destinată părului slăbit și fără viață, vine într-un gramaj de 200 ml și m-a costat 11,50 lei. După ce termin masca pe care o am acum în baie o voi deschide pe aceasta și vă voi împărtăși experiența - dacă merită cumpărată sau nu.
Astea au fost produsele pe care le-am procurat de pe Farmacia Tei. Cum ziceam, wish list-ul meu e mult mai mare, dar m-am limitat la produsele de care chiar aveam nevoie (mai puțin bețișoarele). Cu siguranță voi mai comanda produse de pe site, deoarece experiența mea cu ei a fost una frumoasă și plănuiesc să o continui cândva :)
Voi ați cumpărat de pe Farmacia Tei? Ce experiență ați avut? Vă doresc o zi minunată!

Comentarii