Mascara Maximum definition de la Essence

Bună!
În sfârșit am intrat în rândul domnișoarelor ce folosesc produse Essence! Deși acest brand se găsește prin magazinele din Iași, nu am trecut niciodată să mă uit la un produs sau altul, deși ojele lor îmi tot fac cu ochiul - am văzut recent un base coat tip peel-off, tocmai perfect pentru manichiurile cu oje cu mult sclipici - pentru că sunt un vis urât când trebuie îndepărtată de pe unghii.
Ei bine, de data aceasta am ajuns în magazin pentru că eram în căutarea unei mascara. Inițial voiam să-mi cumpăr produsul pe care l-am folosit până acum, deoarece îmi place foarte mult. Am mers prin mai multe magazine și nu am găsit nici urmă de mascara mea iubită așa că a trebuit să caut o alternativă.
Ceea ce nu îmi place la majoritatea mascarelor este aplicatorul: firele sunt prea lungi, prea încărcate și astfel mi se par o irosire de produs. Eu am genele curbate de felul lor, de aceea nu caut un produs ce mi le-ar alungi/curba; vreau doar pigment. Când am descoperit o mascara cu un aplicator cu fire scurte, am descoperit America. De aceea mi-a fost un pic dificil să găsesc o înlocuire produsului de la Rimmel.
Maximum definition de la Essence este un produs foarte simplu, dar în același tip perfect: are o pensulă flexibilă care-mi place, aplică mascara pe gene într-un strat decent, fără a le lăsa ”chele”, dar nici nu le încarcă cu negru de să mi se lipească genele și să-mi cadă de la greutate. Produsul se ține toată ziua, nu se risipește pe față și nu-mi face ochi de raton. Ca preț, am dat 13 lei și sunt super mulțumită.
Îmi place această mascara și dacă sunteți în căutare de pigment și atât, o recomand.

Comentarii