Manichiura de miercuri: Marsala și confetti

Bună! Dacă tot a venit toamna, mie mi-a venit să îmi fac unghiile marsala. Am scotocit un pic prin cutia mea cu oje și rezultatul vi-l arăt aici. E o manichiură ușor de realizat și, după părerea mea, foarte drăguță.
Am folosit:
Ojă Sally Hansen nr. 415 Ruby Do (ați văzut-o și aici);
Ojă Leydi nr. 923 (utilizată și aici); 
Bază de la Avon nail experts;
Bandă argintie pentru delimitare. 

Pașii:
1. Am degresat unghiile:
2. Am aplicat un strat de bază de la Avon:
3. După uscarea bazei, am aplicat două straturi din oja de la Sally Hansen:
4. Următorul pas a fost delimitarea 1/3 de sus a unghiei - aici nu voiam confetti:
5. Pe partea de jos am aplicat oja Leydi, am îndepărtat benzile și rezultatul final a fost:
Ce părere aveți? Mie mi se pare drăguță așa simplă cum e. O zi frumoasă de toamnă vă doresc!

Comentarii