Cremă pentru mâini Rose de la Bulgarian Rose Karlovo

Bună!
Deoarece mi s-au cam terminat cremele de mâini, îmi doream să încerc un produs nou de acest fel. Prin august am mers un pic la Balcic, Bulgaria și dacă tot eram într-o țară străină, am decis să cumpăr ceva repezentativ. Eu nu sunt genul de femeie care e înnebunită după trandafir în produse cosmetice, dar trandafirul acesta are ceva special.
Am procurat crema la un preț de 5 leva - eu am dat 10 lei (uimitor cum în Balcic poți plăti în ce valută vrei - la terasa la care am mers să mâncăm am plătit în euro). Mi-a plăcut ambalajul - pentru că da, sunt genul de persoană care se ia și după ambalaj. Fiind și un produs oarecum repezentativ țării, l-am luat fără nicio ezitare.
Acum despre cremă - e produsă de Bulgarian Rose Karlovo și vine într-un gramaj de 75 ml. Ambalajul arată foarte drăguț, dar în același tip e cam fragil - e genul de cremă care, dacă apeși pe tub un pic mai tare, curge imediat - deși nu are o consistență foarte apoasă. Îmi place faptul că miroase frumos - a trandafir, dar nu în stilul acela chimic, ci mai mult subtil, de fiecare dată când folosesc acest produs îmi dă senzația că sunt într-o grădină dimineața.
Ca efect, crema hidratează pielea mâinilor și conferă o senzație de curat, de prospețime. Se îmbibă rapid și nu lasă senzația de peliculă. Mie-mi place foarte mult, probabil că o voi mai procura data viitoare când voi avea drum prin Bulgaria. O recomand din tot sufletul.
Ce cremă pentru mâini folosiți? Să aveți o zi plină de soare :)

Comentarii