Colecția Jardins du Monde de la Yves Rocher: Grapefruit from Florida

Bună!
Azi vă prezint un gel de duș de la Yves Rocher, colecția Jardins du Monde, Grapefruit din Florida. L-am procurat împreună cu vreo 4 geluri din aceeași colecție pentru că erau la promoție; varianta cu lavandă ați văzut-o deja, iar acum a venit rândul acestui deliciu cu parfum de vacanță.
Eu nu mă omor după grefe, dar îmi plac în produsele cosmetice: îmi place mirosul fresh și amar în același timp, e o aromă energizantă care mă trezește - drept urmare nu ar trebui să folosesc acest gel de duș înainte de somn.
În ceea ce privește gradul de curățare, se descurcă bine, e destul de finuț cu pielea. Partea proastă e că se duce repede - judecând după gelul de duș anterior, 200 de ml îmi vor ajunge pentru vreo 3 săptămâni.
Vă recomand acest gel de duș dacă vă plac mirosurile mai exotice, vă doriți un boost de energie și dacă vă plac grefele :)

Comentarii