Șampon fortifiant anti-mătreață de la Garnier Fructis

Hello!
Astăzi voi vorbi despre un șampon din gama Garnier Fructis (care-mi place foarte mult!) destinat părului normal, cu efect foritfiant și anti-mătreață. 
Eu mă confrunt cu cele două probleme în special vara, astfel încât am procurat acest șampon în speranța că voi scăpa sau cel puțin voi diminua aceste fenomene.
După mai multe utilizări, pot să spun că șamponul nu este cine știe ce; rezolvă problema mătreții parțial, dar la capitolul fortifiere nu face față. Eu, cel puțin, nu am observat mare chestie. Totuși, îmi place mult mirosul și consistența produsului, însă nu voi mai achiziționa acest șampon deoarece am observat că părul meu se îngrașă mai repede după ce-l folosesc. E posibil să fie o combinație între șampon și compoziția apei (care conține o tonă de clor), sau poate că nu, cert este că acest șampon nu mi se potrivește.
Ce părere aveți despre șamponurile din gama Garnier Fructis? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii