Pilă din sticlă pentru unghii de la Ebelin

Salut!
Deși nu am mai postat manichiuri în ultima perioadă, promit că mă revanșez în toamnă - momentan sunt în vacanță și îmi port unghiile cât de simplu posibil, pentru că vreau să mă relaxez și nu am niciun chef de modele noi. În schimb, nu pot amâna îngrijirea unghiilor, de aceea m-am înarmat cu produse de îngrijire - ulei, forfecuță potrivită, pilă.
Dspre pila de sticlă am auzit multe, mi-am dorit foarte mult una și am procurat o variantă care a fost un dezastru; s-a tocit repede, deși teoretic pila din sticlă nu se tocește niciodată și cel mai rău, nu și-a făcut deloc treaba.
Am ”norocul” de a avea unghii fragile, cu tendința de a se exfolia odată ce au ajuns la o anumită lungime - din acest motiv nu mă veți vedea cu unghii foarte lungi. De aceea, o pilă potrivită este un element important în cazul meu.
Deși prima experiență cu pila de sticlă a fost nasoală, odată plimbându-mă prin dm am dat de standul cu produse de la Ebelin, iar pila de unghii mi-a captat atenția. A costat vreo 10 lei cred așa că am zis să-i mai dau o șansă unui astfel de produs.
Am ajuns acasă și am încercat-o și sunt încântată de rezultat. Desigur, pila nu mi-a rezolvat problema cu exfolierea, dar pot conferi o formă unghiei fără să simt acel pilit neplăcut dat de pila obișnuită. Sunt mulțumită de acest produs și vi-l recomand.

Comentarii

Trimiteți un comentariu