Dizolvant pentru lacul de unghii de la Farmec

Bună!
Cred că ați observat că în ultima perioadă am început să-mi procur tot mai multe produse de la Farmec, mai exact produse destinate unghiilor. Astăzi voi face un mini review la dizolvantul pentru lacul de unghii. 
Deoarece eram în grabă și am intrat în primul supermarket, am procurat varianta cu acetonă. De fapt, nu prea aveam ce să aleg - erau vreo 3 feluri de dizolvante pe raft și celelalte două nu îmi erau cunoscute, ca firmă, așa că am mers pe ideea că Farmec trebuie să fie un produs bun.
Am fost un pic reticentă în ceea ce privește conținutul de acetonă, deoarece nu am mai folosit un astfel de dizolvant de ceva timp. Am rămas plăcut surprinsă când l-am folosit pentru prima dată:
- a luat cu ușurință oja de pe unghie;
- cu o singură dischetă, îmbibată o singură dată în dizolvant, am reușit să îndepărtez oja de pe o mână. Acest lucru mi s-a părut wow pentru că în mod normal îmi ia vreo 3 dischete și 7 litri de dizolvant pentru o singură mână;
- este un produs economic și chiar dacă conține acetonă, nu miroase ca într-o fabrică de vopsele;
- nu pare să usuce unghia. Am folosit dizolvantul de câteva ori așa că nu mă pot pronunța, dar o voi face odată ce termin sticluța.
Voi ce dizolvant folosiți? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii