Apă termală de la La Roche-Posay

Recent am scris despre apa termală de la Avene și între timp am și consumat-o. Pe cea de față am primit-o cadou și după câteva pâs-pâs-uri, pot să zic că-mi place foarte mult.
Apa termală este o salvare în perioada verii și nu numai; oferă pielii prospețime și revigorare. Mai nou, am început să folosesc apa termală la sfârșitul demachierii, din simplul motiv că-mi place senzația pe care o lasă apa pe piele. Pentru un efect mai potențat, țin flaconul în frigider.
Față de Avene, apa de la La Roche-Posay are o calitate: pompița, care e mult mai comodă și parcă răspândește mai eficient produsul. Ca efect, consider că cele două nu diferă foarte mult, dar totuși La Roche-Posay pare a fi mai... moale, mai blândă cu pielea. Drept urmare, cred că pe viitor o voi procura pe aceasta de față.
Ce părere aveți despre apa termală? O folosiți? Pe curând!

Comentarii