Apa micelară marca Balea

Bună! Azi vreau să fac un mini review la apa micelară marca Balea
Am decis să o procur din mai multe considerente: voiam să încerc ceva nou, m-a tentat prețul și cantitatea imensă de 400 ml, dar și faptul că nu are miros. Aveam și o reținere în ceea ce privește eficacitatea acesteia, însă după câteva utilizări m-a convins că nu am dat banii degeaba.
Am folosit-o și pe machiaj foarte rezistent - cum ar fi tușul. Îl îndepărtează de pe piele cu ușurință, lasă senzația de curat și e relativ economică, nu am folosit 40 de ml pentru o singură pleoapă. Există însă un lucru care mă deranjează: e puțin iritantă pentru ochi - în cazul meu. E un defect mic, deoarece senzația dispare rapid.
Drept urmare, dacă vă doriți o apă micelară mai ieftină, cea de la Balea este o variantă decentă. Își face treaba, îndepărtează machiajul și lasă pielea curată. 
O zi frumoasă!

Comentarii