Spumă de ras de la Balea cu ulei de avocado și proteină de mătase

Hello!
Astăzi vorbim despre o spumă de ras care miroase divin - cea de la Balea cu ulei de avocado. 
O perioadă am folosit epilatorul, dar mă scoate din sărite că după îmi cresc firele de păr sub piele - având în vedere că am pielea foarte albă, se vede oribil. Așa că am decis să elimin această problemă cu lama de ras. Între timp, am văzut la cineva pe blog un review la această spumă de ras și mi-a plăcut cum sună, așa că am mers într-un magazin dm să  o cumpăr. M-a costat vreo 8 lei cred - un preț foarte ok.
În compoziția spumei intră uleiul de avocado și proteină de mătase, care-i conferă produsului acea ”atitudine” fină pe care o are. Spuma este foarte compactă odată ieșită din tub, dar în același timp foarte ușoară. Aplicată pe piele, se întinde și își schimbă compoziția, se comportă cau un gel foarte lichid. Îmi place că atunci când trece lama de ras peste o porțiune din piele, spuma se duce complet, împreună cu firele nedorite, fără a încărca lama. 
Îmi place acest produs și vi-l recomand, mai ales că poate fi folosit în zona inghinală. Miroase plăcut, se întinde bine, are grijă de lama de ras și asigură o epilare eficientă.
Ce părere aveți despre spuma de la Balea? Folosiți ceva similar? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii