Protecție solară pentru pielea albă, dar dornică de bronz

Hello!
Deși am intrat în cea de-a treia lună a verii, eu am decis să scriu un review despre ce produse am luat cu mine pe plajă și de ce. 
Având în vedere că am pielea foarte albă, protecția împotriva razelor solare este foarte importantă în cazul meu. Am colege care odată ajunse la soare, se înroșesc și apoi se înegresc, fără alte probleme. În cazul meu, expunerea la soare fără nicio protecție înseamnă roșeață care durează cam două săptămâni și după intrarea în faza năpârlirii, rezultând astfel o piele traumatizată, zero bronz și amintiri neplăcute.
În mod normal, nu îmi doresc să mă bronzez, dar anul acesta m-a lovit dorința de a deveni ceva mai ciocolatie, așa că m-am înarmat cu produse:
Primul produs, cel din vârful piramidei, este de la Nivea sun, protect&bronze, cu spf 50. Am mai folosit acest produs acum doi ani și mi-a plăcut mult pentru că are o formulă cremoasă, care se îmbibă rapid în piele. Nu este waterproof, așa că trebuie folosit de fiecare dată când ieșiți din apă.
Următoarele două produse sunt de la Garnier Ambre Solaire, Clear protect +, unul cu spf 50 și celălalt cu spf 20. Nu știu încă cât de eficiente sunt aceste produse, dar m-a atras faptul că sunt sub formă de spray și sunt waterproof. Am ales varianta de spf 50 pentru primele zile de plajă și varianta spf 20 pentru zilele în care încep să capăt bronz. Să vedem cum ne vom înțelege.
Produsul din stânga jos este de la Gerovital sun și este o loțiune de calmare arsuri solare. Am flaconul din anul trecut și nu l-am aruncat pentru că am folosit foarte puțin din el și în plus, nu este expirat încă. L-am căutat în Auchan și nu l-am găsit, așa că nu știu dacă nu era pe stoc sau pur și simplu nu se mai fabrică. Pot să spun despre această loțiune că este foarte răcoritoare și calmantă pentru piele. Mai am cam 2/3 din aceasta, sper să o folosesc doar pentru răcorire, nu și pentru a-mi calma arsurile.
Ultimul produs din piramidă, cel din dreapta jos, este o loțiune de la Nivea sun, pure&sensitive, cu spf 50. Vine sub forma unei creme și se îmbibă lejer în piele. Îmi place că are pompiță și îmi place că este foarte economă. Am folosit-o acum două veri și mi-a plăcut. La fel ca produsul Nivea de mai sus, nu este waterproof, așa că trebuie aplicat ori de câte ori este nevoie.
Cam acesta este arsenalul meu pentru plajă, armele potrivite pentru un bronz sănătos, fără a stresa pielea. Voi ce fel de produse folosiți pentru un bronz perfect?

Comentarii