L'Occitane en Provence - cutiuța cu mini-creme

Bună!
Astăzi vreau să vă prezint o cutiuță super-drăguță cu bunătăți pentru mânuțe delicate - de la L'Occitane en Provence.
Am primit-o cadou și la prima vedere mi s-a părut o idee faină: cutiuța conține 3 mini-creme pentru mâini, astfel încât oferă posibilitatea de a bucura pielea cu arome diferite. Partea ce mai faină este că astfel mă pot decide ce aromă îmi place și pot procura crema în varianta full size. Având în vedere că am mai multe creme de genul, acst lucru nu se va întâmpla prea curând.
Dar să trecem la cutiuță: este roz, din aluminiu și arată minunat. Este destul de mică și comodă, astfel încât odată golită de creme poate fi folosită pentru a depozita mărunțișuri. Împreună cu cutiuța am primit și o pilă pentru unghii - este foarte fină și drăguță.
Cele trei creme din cutiuță sunt:
L'Occitane en ProvenceRose. Este o cremă ce conține unt de shea - ca toate cremele de la această firmă - și extract de trandafir. Trandafirul nu este componentul care-mi place în mod special în produsele cosmetice, dar având în vedere că acastă mini-cremă este hrănitoare pentru piele și are un ambalaj foarte drăguț, trec cu vederea peste mirosul care e prea dulceag pentru mine;
L'Occitane en Provence - Unt de Shea 20%. E varianta clasică a cremei și ați mai văzut-o aici. Ca miros, aș zice că nu există; nu pot să-l depistez, dar crema e foarte hrănitoare și lipsa mirosului este chiar un plus în cazurile în care folosesc un parfum mai puternic;
L'Occitane en Provence - Shea Collection. E aceeași cremă clasică, doar într-un ambalaj mai drăguț. La fel, nu are un miros concret dar conține unt de shea în aceeași proporție de 20%.
Cam aceasta a fost cutiuța - trei creme hrănitoare pentru mâini în variante mini și o pilă fină de unghii. Ce părere aveți despre acastă firmă? Ați procura astfel de cutiuțe? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii