Îngrijirea părului - ulei de urzică și de migdale

Bună! Astăzi voi vorbi despre uleiuri, mai exact - despre uleiul de urzică și cel de migdale.
Având în vedere că îmi tot vopsesc părul este inevitabil ca acesta să nu se degradeze în timp. De aceea, tot caut produse care să îmi îngrijească podoaba capilară, printre acestea numărându-se și uleiurile. 
Despre uleiul de urzică am auzit de la bunica, care mi-a zis că urzica are efect fortifiant pentru firul de păr. La fel, luptă împotriva mătreții - un mare plus pentru mine! Deși este folosit și în alte scopuri, eu aplic uleiul de urzică doar pe păr.
Uleiul de migdale a fost ceva nou pentru mine când l-am văzut pe raft alături de uleiul de urzică. Promite hrănire și regenerare, așa că am zis să-l încerc. Ambele uleiuri au fost luate din Chișinău, supermarketul Nr1. Fiecare sticluță m-a costat în jur de 20 de lei moldovenști (cam 5 RON fiecare).
 Cum aplic?
Într-un vas amestec uleiul de urzică, uleiul de migdale și uleiul de măsline - cel din bucătărie, toate în părți egale. Eu de exemplu am luat câte o lingură din fiecare, le-am amestecat și după, prin intermediul unei pensule pentru vopsit părul am aplicat uleiul la rădăcina firului de păr. Am ținut pe cap vreo oră și după m-am spălat normal pe cap. Amestecul de uleiuri s-a dus lejer, fără a fi necesară o a doua șamponare.
 Ar fi fost ideal să las uleiul în cap peste noapte, dar nu am destulă răbdare și nu aveam chef să pătez fața de pernă. Chiar și așa, am observat de la prima aplicare a uleiurilor că am părul mai fin și are un aspect mai sănătos. Părul nu mi s-a îngrășat mai rapid ca de obicei. Vreau să încerc să folosesc uleiurile săptămânal, dar nu știu cât mă va ține, având în vedere că am și alte produse de îngrijire și regenerare. 
Ce părere aveți despre efectul uleiurilor asupra părului?
Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii