Hidratare intensă - crema de la Nivea

Hello!
Vara aceasta îmi petrec vacanța la mare și inevitabil, la mare aerul și apa nu sunt la fel ca acasă. După bălăceala în mare, bronz și statul pe afară, am observat că pielea a început să devină uscată și am simțit nevoia de hidratare intensă. Înarmată cu problema m-am dus la shopping și am venit acasă cu soluția - crema de la Nivea.
Cred că toată lumea cunoaște acest borcănaș albastru - eu țin minte că această cremă exista pe când eram copil și mirosea la fel de bine. Ca efect însă, nu știu dacă era mai bună sau nu în trecut, căci la mine în familie existau alte produse.
Cum ziceam, am ales această cremă pentru că am văzut mai multe review-uri legate de faptul că este eficientă în cazul pielii uscate. Am cumpărat-o și am rămas puțin cam dezamăgită. 
Deși își face efectul, crema este foarte foarte densă; aplicată pe piele nu se întinde bine și din acest punct de vedere nu este economică. La capitolul hidratare este ok, sunt mulțumită pe deplin de acest aspect, însă mă enervează la culme că produsul nu este mai lichid.
S-ar putea să fi nimerit eu o cremă mai deviată de la standard, dar dacă consistența ei este așa în mod normal... ei bine, eu nu aș mai procura crema, chiar dacă are un grad decent de hidratare.
Folosiți această cremă de la Nivea? Ce părere aveți? O zi frumoasă!

Comentarii