Fond de ten So Matte de la Miss Sporty, nuanța 02 Medium

Bună! Azi vreau să vorbesc despre o achiziție făcută recent și anume, fondul de ten So Matte de la Miss Sporty.
Deși consider că un fond de ten bun costă ceva bănuți, am decis să încerc o variantă mai ieftină, mai ales că am decis să capăt ceva bronz vara aceasta, iar fondul meu de ten de la Lioele nu era potrivit pentru pielea mai ciocolatie. 
Așa că m-am înarmat cu răbdare și după câteva ore de căutări am ales produsul de față. Fondul de ten So Matte vine în doar trei nuanțe iar eu am ales pe cea de-a doua, 02 Medium. Volumul tubului este de 30 de ml și fondul de ten m-a costat vreo 16 lei (cred) în dm
Ca o primă impresie, am cam dat-o în bară cu nuanța: în magazin mi s-a părut cam închisă, așa că mi-am zis că va merge de minune odată ce voi prinde bronz. Acasă însă, am observat că e un pic mai închisă decât pielea mea, dar nu destul. Un alt aspect legat de fondul de ten So Matte este că e foarte dens, astfel încât nu a mers să-l întind cu pensula - am trecut la varianta clasică la întins produsul cu degetele și apoi retușat cu beauty-blenderul
Puțin dezamăgită, am rezolvat totuși problema: amestec o parte fond de ten cu o parte crema mea pentru față și le aplic astfel, cu degetele. În ceea ce privește acoperirea, rezultatul este unul mulțumitor, deși eu nu aș folosi acest fond de ten pentru ocazii: gradul de acoperire nu este destul de mare pentru a masca imperfecțiunile tenului. 
Un alt aspect ce îmi displace la acest produs este faptul că după 2-3 ore ”dispare” de pe față, lăsând în urmă un aspect lucios al pielii. Așa că eu nu-l recomand folosit de sine stătător ci în combinație cu o pudră.
Drept urmare, So Matte este un produs demn de prețul său: are un grad de acoperire mic, nu conferă matitate tenului, e perfect potrivit pentru o zi relaxantă în parc sau la un picnic sau la birou, dar nu-l recomand pentru zilele sau serile în care machiajul trebuie să arate impecabil .
Ce fel de fond de ten folosiți? Ce părere aveți despre produsele care oferă matitate? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii