Deodorant Dove go Fresh cu extract de rodie și verbena

Astăzi vă vorbesc despre un deodorant pe care l-am încercat acum o mie de ani și pentru că e vară și vreau prospețime, l-am reachiziționat. Este de la Dove, varianta go Fresh cu extract de rodie și verbena - yes, prospețime!
Din produsele de la Dove cel mai mult îmi plac deodorantele - sapunurile sunt ok, gelurile de duș și ele, cu șamponurile însă nu mă pot împăca deloc - toate îmi produc mătreață. Ei bine, deodorantele le prefer în varianta spray și când am văzut că pe flacon este o rodie mi-am zis că trebuie să-l am pe acesta!
Dup ce l-am folosit câteva săptămâni, pot să afirm că sunt mulțumită: protejează, nu irită pielea, conferă o senzație de prospețime și miroase plăcut dar nu agasant - cum pățesc cu alte produse. Per total îmi place și vi-l recomand!
Ce fel de deodorant folosiți vara? Să aveți o zi fresh!

Comentarii