Balsam pentru păr Plant Activ cu ulei de cătină

Deși în ultima perioadă nu am mai folosit balsam de păr (pentru că am descoperit uleiurile de la Avon), în vacanță am întâmpinat o problemă: apa de mare sau, mai exact, compoziția chimică a acesteia care mi-a uscat părul tare de tot. Așa că în căutarea unui remediu rapid sau cel puțin provizoriu, până ajung acasă, am dat de balsamul de la Etera Cosmetice, o companie românească. Balsamul pe care l-am găsit este din linia Plant activ și conține un complex de vitamine (A, E și F) și ulei de cătină. Ceea ce m-a făcut să procur acest produs a fost uleiul de cătină: mirosul acestei plante îmi amintește de copilărie și de crema bunicii și pentru că am devenit melancolică și mi s-a făcut dor de buna, am pus produsul în coș fără să citesc prea mult ce scrie pe el.
Dacă mă urmăriți, știți că eu nu folosesc balsamul decât pe jumătatea inferioară a părului, aproape niciodată la rădăcină. De data aceasta însă, simțindu-mi părul făcut fân, am aplicat balsamul pe toată lungimea părului și am așteptat un 3 minute înaine să-l dau jos.
Rezultatul m-a uimit plăcut: nu mă așteptam la un efect atât de fain. După câteva aplicări, părul meu și-a recăpătat o parte din strălucire, e mai moale și mai ușor de pieptănat. 
În ceea ce privește produsul, miroase foarte fain a cătină, chiar și pe părul uscat. Are o consistență perfectă, nici prea lichidă și nici prea smântânoasă. Se aplică ușor pe păr și este economic. Balsamul vine într-un ambalaj de 200 ml și este foarte ieftin - un 5 lei cred?
Eu sunt foarte mulțumită de această descoperire; cu siguranță voi mai procura acest produs.
Pe curând!

Comentarii