Apă termală de la Avene

Hello!
Astăzi voi vorbi despre apa termală de la Avene, un produs pe care l-am descoperit acum două veri și care a devenit un element permanent pe măsuța mea în perioada caldă a anului.
Apa termală este bună la orice: arsuri, calmarea pielii, curățarea tenului, revigorare. Eu am început să o folosesc pe post de hidratare și revigorare după plajă sau în momentele în care-mi simțeam pielea foarte uscată și întinsă. Mai nou, folosesc apa termală pentru a calma arsurile - cineva în familia mea s-a ars tare la soare și produsul de la Avene îi calmează pielea. 
Tubul pe care-l am eu are un volum de 300 ml și pare a fi un produs economic - nu se duce foarte mult produs la o utilizare. Pentru un efect mai potențat, țin apa termală la frigider, pentru a-i conferi un grad de împrospătare mai mare.
În concluzie, apa termală este o invenție potrivită zilelor aride, dar mai ales este eficientă în cazul arsurilor. Nu am mai încercat alte ape termale, așa că nu știu dacă aceasta de la Avene este mai bună sau mai puțin bună decât altele. Cert este că îmi place produsul și mai nou, acesta face parte din arsenalul meu de produse pentru vară.
Folosiți apă termală? Cu ce scop? Să aveți o vară frumoasă, fără arsuri!

Comentarii