Manichiura de miercuri: bronz cu nuanțe de fuchsia

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură bronz cu nuanțe de fuchsia!

Manichiura de săptămâna trecută era formată din culori regale. Ei bine, bronzul de la Cairuo nu mi-a ieșit din minte, așa că am decis să-l folosesc din nou. De data aceasta, cu o culoare mai văratică - fuchsia de la Astor.
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta:
Cairuo nr. 18;
 Astor Fashion Studio nr. 283 Ethnic Pink;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Sally Hansen Double Duty base coat.

Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm un strat de ojă  Cairuo;
4. Facem unghii marmorate cu fuchsia - pensula din oja de la Astor se șterge bine, astfel încât să conțină puțină ojă care, prin mișcări scurte, se aplică pe unghie;
5. Ultimul pas - aplicarea un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
Rezultatul îmi place; culorile sunt vii, de sezon. Voi ce părere aveți?
O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii