Gel de duș Royal Oud de la Tesori d'Oriente

Bună! Azi voi vorbi un pic despre un gel de duș de la Tesori d'Oriente și anume despre cel cu ulei de susan. Am mai văzut prin blogosferă gelurile de duș din această gamă și mi-am dorit să încerc un gel de duș. Pe acesta l-am ales după ambalaj pentru că mi-a plăcut cum arată și mi-au plăcut culorile. Plusuri:
- e destul de economic - 13 lei pentru 250 de ml cred că e un preț bun;
- curăță delicat pielea și o parfumează ușor, mirosul se păstrează și după câteva ore, e abia perciptibil.
Din păcate, lucrurile care nu mi-au plăcut la acest gel de duș sunt mai relevante decât plusurile:
- mirosul; chiar dacă pe piele mirosul e ok, mirosul produsului în sine e prea puternic și pentru mine e cam înecăcios. Abia aștept să termin flaconul;
- nu știu dacă e un defect al ambalajului sau am nimerit eu unul tâmpit, dar produsul curge singur odată ce dau capacul la o parte. Mă cam enervează acest lucru, pentru că trebuie mereu să înclin gelul de duș când îl deschid ca să nu se scurgă.
Per total, gelul de duș e ok ca efect, dar eu nu-l voi mai cumpăra pentru că nu îmi place mirosul. 
Ce părere aveți despre produsele de la Tesori d'Oriente? Pentru că eu am de gând să le mai testez - însă voi avea grijă să evit varianta cu ulei de susan :)

Comentarii