Dizolvant fără acetonă pentru lacul de unghii Beauty, marcă Auchan

Salut!
Eu sunt Elena și astăzi vreau să fac un mini review la dizolvantul pentru ojă fără acetonă marca Auchan.
Deseori oamenii sunt reticenți în ceea ce privește produsele proprii ale unui supermarket, însă eu sunt deschisă la experimente. Deoarece manichiura este o grijă săptămânală, iar modele nu ies tot timpul din prima sau cum vreau eu, folosirea dizolvantului pentru ojă este la ordinea zilei, drept urmare se duce repede.
Și pentru că mă enervează să fac n drumuri la supermarket, mi-am dorit să găsesc dizolvant la litru sau cel puțin într-o cantitate mare. Drept urmare am găsit dizolvantul Beauty de la Auchan, la 200 de ml și l-am luat cu mine. Ce părere mi-a creat?
- este eficient; îndepărtează oja decent, dar se observă că usucă unghia;
- nu miroase a acetonă - finally! Are un miros subtil care nu mă face să plâng;
- deși usucă puțin unghia, nu o deteriorează sau îngălbenește;
- cantitatea mare și prețul mic sunt două plusuri mari.
Drept urmare, dizolvantul Beauty își merită banii și cu siguranță îl voi mai achiziționa.
Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii