Manichiura de miercuri: nude, buline și fundițe

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură nude cu buline și fundițe!

Am văzut un model foarte fain pe net și am decis să-l reproduc folosind alte culori și alte buline. Mi-a plăcut mult modelul respectiv pe unghiile domnișoarei și chiar dacă în cazul meu nu a ieșit strălucit, am decis să postez tutorialul. Dacă am reușit să creez o manichiură drăguță sau nu, vedeți mai jos :)
Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta:
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Miss Sporty Lasting Colour nr. 5105;
Sally Hansen Double Duty base coat;
Avon Pro+ Hollywood Collection, nuanța Drive In;
Dotting Tool și bandă roșie adezivăde pe eBay.
Pașii:
1. Se degresează suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Se aplică un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
  3. După uscarea base coat-ului, se aplică două straturi de ojă nude de la Avon pe toate unghiile, mai puțin pe cea de la inelar;
4. Cu oja de la Miss Sporty și Dotting Tool se fac buline pe unghia de la inelar:
5. După ce se usucă oja pe toate unghiile, cu ajutorul benzii autocolante se fac fundițe - sau două benzi încrucișate. Pentru o aderare mai bună, marginile se presează cu un bețișor de lemn. Se taie excesul;
6. Ultimul pas - aplicarea top coat-ului de la Rimmel London;
Rezultatul:
 Îmi place cum a ieșit, dar consider că mai puține buline plus unghi mai lungi ar fi varianta perfectă. 
Vă doresc o zi frumoasă!

Comentarii