Manichiura de miercuri: negru, roșu, animal print

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură cu negru, roșu și animal print!

Deși nu sunt fană animal print, mi-am dorit un model de genul pe unghii, mai ales că nu l-am făcut niciodată și eram curioasă cum arată. Nu am ales culorile clasice de leopard, ci roșu, negru și puțin auriu.
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta: 
Miss Sporty Lasting Colour nr. 5105;
Sally Hansen Double Duty base coat;
Sally Hansen nr. 121 Golden Rule;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Flormar nr. 313 Black Minimalism;
Jos - Nail Dotting Tool de pe eBay.
 
Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm câte două straturi de ojă de la Flormar - pe unghiile de la degetul mare, mijlociu și inelar și ojă Miss Sporty - pe unghiile de la degetele mic și arătător; 
Un strat
Două straturi
4. Cu ajutorul unui Dotting tool aplicăm ojă neagră pe unghiile cu roșu, făcând semilune sau puncte. La fel procedăm și cu oja de la Sally Hansen Golden Rule, de data aceasta modelul se aplică pe unghiile negre; 
5. După ce toată ”compoziția” s-a uscat, se aplică un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
6. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
Mi-a ieșit  un animal print mai evident pe unghiile roșii și mai puțin pe cele negre. Cum vi se pare această manichiură?
O zi minunată vă doresc!

Comentarii