Manichiura de miercuri: mov și maro geometric

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură mov cu maro geometric!

Mi s-a făcut dor de o manichiură pe jumătate de unghie, dar și de forme geometrice, așa că am decis să le combin.
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta: 
Sally Hansen Double Duty base coat;
Astor Fashion Studio nr. 304 Tribe Power
Avon Hollywood collection, nailwear pro+ nuanța Vixen;
Particule de sclipici mov no name;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Pensule pentru manichiură de pe eBay;
Bandă autocolantă de pe eBay;
Pietricele decorative pentru unghii de pe eBay.
Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, pe unghii se aplică banda autocolantă. Eu am împărțit unghia de la inelar în triunghiuri, celelalte unghii au fost împărțite în două:
4. Pe unghiile de la degetul mare și de la inelar se aplică un strat de ojă Vixen de la Avon;
4. Pe celelalte unghii se aplică oja de la Astor - în două straturi;
5. Se scot benzile - cu ajutorul unei pensete;
6. După ce oja s-a uscat și cu ajutorul unei oje transparente, pe toate unghiile, mai puțin pe cea de la inelar, se trage o linie la limita dintre unghia ”cheală” și cea dată cu ojă. Se aplică particulele de sclipici. Eu pur și simplu torn sclipiciul pe unghie, pentru a mă asigura că toată zona care mă interesează este acoperită. Sub mână pun o foaie albă pe care rămâne surplusul; adun sclipiciul căzut și-l readuc înapoi în sticluță;
7. Cu ajutorul aceleiași oje transparente se face un punct pe mijlocul liniei de separare de pe unghie și cu ajutorul unei pensete se fixează o pietricică. Eu am folosit pietricele doar pe unghiile mov;
8. După ce toată ”compoziția” s-a uscat, se aplică un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
9. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
La soare
La umbră
Îmi place mult rezultatul, dar în special îmi plac liniile drepte de pe inelar :) Ce părere aveți? Vă doresc o zi frumoasă!

Comentarii