Manichiura de miercuri: culori pastelate și dungi de argint

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură pastelată cu dungi!

Am văzut ideea acum ceva timp și mi-a plăcut mult. Deoarece unghiile mele rareori sunt foarte lungi, când prind ocazia încerc manichiuri care din punctul meu de vedere arată mai bine pe unghiile ceva mai mari.
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta:
Sally Hansen Double Duty base coat;
Rimmel London 60 seconds nr. 856 How Do You Lilac It?;
Flormar nr. 354;
Rimmel London 60 seconds nr. 415 Instyle Coral;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Bandă adezivă argintie de pe eBay.

Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm un strat de ojă Rimmel nuanța How Do You Lilac It?, în două straturi;
4. Pe unghiile de la arătător și degetul mijlociu se aplică un strat de ojă de la Flormar;
5. Pe unghiile date cu Flormar lipim benzi în formă și ordine aleatorie - eu am ales un model foarte simplu tip plasă, dar nu l-am executat la fel pe ambele unghii;
6. Peste unghiile cu benzi se aplică oja Instyle Coral, în două straturi;
 7. Se îndepărtează benzile de pe unghiile de la arătător și mijlociu și se aplică benzi pe unghiile de la inelar și degetul mic;
8. Ultimul pas - aplicarea un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
 Am obținut o manichiură în culori pastelate cu puțin argint. Pentru a echilibra cele două modele de pe unghii, am apelat la Flormar pe post de base-coat pentru unghiile cu ojă Instyle Coral. Cred că rezultatul este ceva drăguț. Ce părere aveți?
O zi minunată!

Comentarii