Șampon Dove Nutritive Solutions - Colour Care pentru păr vopsit

Bună! Eu sunt Elena și am revenit cu un articol nou pentru voi. Astăzi voi vorbi despre șamponul de la Dove Nutritive Solutions - Colour Care.
L-am procurat pentru că mi s-a terminat șamponul de la Londa și nefiind în apropierea unui punct de vânzare a acestuia m-am aventurat în cel mai apropiat supermarket - Auchan
Deoarece îmi vopsesc părul lunar, acesta are nevoie de îngrijire, hrănire și nu în ultimul rând, de protecție a culorii. Șamponul de față îndeplinește câteva criterii: curăță delicat firul de păr, asigură strălucire și conferă părului un aspect sănătos. În ceea ce privește menținerea culorii, nu am observat să facă vreo magie: cum se ducea pigmentul și înainte, așa o face și acum. Deci din punctul ăsta de vedere șamponul nu este extraordinar. 
Un alt lucru ce nu-mi place este compoziția, sau mai bine zis, cum se simte aceasta odată ieșită din tub; îmi dă impresia de șampon plasticat, cam dificil de exprimat verbal senzația. Deși se comportă ok din celelalte puncte de vedere, compoziția nu mă fascinează. În plus, nu este un șampon foarte economic: e necesară o cantitate destul de mare de produs la o spălare, așa că la mine tubul se duce foarte reprede.
Dacă aș mai cumpăra acest șampon? Cel mai probabil nu, pentru că în cazul meu nu este un produs bun; își face treaba de curățare și conferire de strălucire, dar nu și de protecție a culorii. Am observat că părul a devenit o idee mai greu de pieptănat - și nu e de vină balsamul, pentru că-l am de ceva timp. Așa că din punctul meu de vedere, acest șampon de la Dove este mediocru; când voi mai avea chef de experimentat, voi merge să caut un șampon din altă gamă.
Ce părere aveți despre șampoanele de la Dove? Vă plac? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii