Manichiura de miercuri: argint și stele

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură argintie cu steluțe!

Pentru această miercuri m-am gândit să folosesc stele și nuanțe de corai. Ce-i drept, proiectul a ieșit cam fail, eu am șters imediat oja după ce am terminat tot procesul. Dar ca idee, cred că a fost una bună. Ca executare, plus faptul că aveam unghiile foarte scurte - total fail.
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta:
Sally Hansen Double Duty base coat;
Flormar Matifying Top-Coat Perfect Nail;
Flormar nr. 112;
Flormar Jelly Look nr. JL02 Salmon Pink;
Rimmel London 60 Seconds nr. 415 Instyle Coral
Farmasi nuanța 0*1 (* - s-a șters cifra și nu mai știu care era);
Pensulă și steluțe de pe eBay.
Pașii:
1. Se degresează suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Se aplică un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;

  3. După uscarea base coat-ului, se aplică un strat de ojă Flormar nr. 112;
4. După uscarea ojei, cu ajutorul unor benzi triunghiulare se separă unghia în 3 porțiuni, fiecare fiind acoperită, cu ajutorul pensulei, cu una din cele trei culori: 
5. După aplicarea ojei se îndepărtează benzile;
6. Nu mi-a plăcut deloc ce a ieșit - oja arăta foarte foarte aiurea așa că am salvat, cumva, situașia cu niște steluțe-abțibilduri;
7. Am aplicat un strat de top-coat mat de la Flormar. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
Cum ziceam, nu mi-a plăcut deloc rezultatul; dacă aveam unghiile mai lungi, sau dacă nu mă grăbeam cu benzile... dar în fine, am zis să pun și un eșec pe blog. 
Să aveți o zi frumoasă :)

Comentarii