Etude House Color My Brows - mascara pentru sprâncene

Hello :) Eu sunt Elena și astăzi vreau să vă rezint un produs originar din Coreea de Sud - o mascara pentru sprâncene.
Am fost motivată să procur acest produs datorită faptului că m-am vopsit portocalie în cap și simțeam că produsele pentru sprâncene pe care le aveam nu se mai potriveau. Și pentru că îmi doream un portocaliu potrivit nuanței din cap, m-am adresat produselor cosmetice din Coreea de Sud prin intermediul eBay-ului. Când am dat peste această mascara, m-am bucurat mult: portocaliul pe care-l vedeam în poze se potrivea foarte bine cu părul meu. Așa că nu am stat prea mult pe gânduri și am cumpărat mascara, iar cam într-o lună eram deja în posesia ei. 
Etude House este o firmă care-mi place mult - cel puțin cosmetica decorativă este foarte frumoasă la ei. Mascara de față, care se numește chiar Color My Brows, este comercializată în vreo 6 nuanțe, iar eu am 02 - Light Brown, denumire ce mi se pare cam eronată - nuanța este clar portocalie, nicidecum naturală. 
 Cum aplic mascara: cu ajutorul pensulei aplic o cantitate deja cunoscută pe sprâncene și cu ajutorul unei alte pensule întind produsul. Nu folosesc pensula de la mascara pe tot parcursul procedurii deoarece Light Brown-ul meu este foarte pigmentat: dacă aș face ca la carte, mi-ar ieși sprâncenele portocalii-neon și eu nu vreau asta. 
Close Up
La lumină artificială
La lumină naturală
Impresii: produsul vine într-o cantitate imensă - mă așteptam să fie un tubuleț mic, dar de fapt e cât o mascara pentru gene - 9g. Textura este densă, dar foarte comodă în ceea ce privește trecerea acesteia pe pensulă. După ce-mi termin rutina cu sprâncenele, obțin nuanța dorită de portocaliu care rămâne pe sprâncene pe tot parcursul zilei. Pe de altă parte, se duce ușor cu apă sau cu demachiant, un lucru care pe mine pur și simplu mă încântă. Eu am dat cam 5 dolari pe mascara - aprox. 20 de RON și pot să spun că acest produs își merită toți banii.
Folosiți cosmetică sud-coreeană? Dar mascara pentru sprâncene? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii