Avon Care deodorant roll-on Fresh & Soft

Bună! Bine ați (re)venit pe blogul meu <3. Astăzi vom vorbi despre un deodorant de la Avon Care și anume Fresh & Soft.
 În ultima perioadă îmi plac foarte mult produsele de la Avon Care - am mai scris despre o cremă de mâini și acum a ajuns rândul acestui deodorant. L-am primit cadou și mi-a plăcut mirosul acestuia - citrice și agrume (tot un fel de citrice). Ambalajul comod, produsul care este pliat cu ușurință pe ”rotiță”, protecția pe care o oferă - nu chiar 48 h cum promite, dar în jur de 8-10 ore lejer - toate m-au determinat să consider acest produs unul pe placul meu.
Totuși, am avut parte de o experiență care era să trimită acest deodorant la gunoi: am început să mă irit îngrozitor și am renunțat un timp la acest produs. După am zis să-i mai dau o șansă, dar șansă însemnând folosirea seara, după duș. Și nu am mai observat nicio problemă după, probabil că iritația venea de la contactul hainelor cu pielea - motivul principal al reticenței mele față de deodorantele roll-on. Dimineața folosesc un alt deodorant și încă se mai simte mirosul de citrice pe piele chiar și peste noapte.  
Deși nu sunt fana înrăită a deodorantelor tip roll-on, acesta - după o perioadă de aprox. o lună de folosire - mi-a plăcut și cred că-l voi reachiziționa.
Voi ce părere aveți despre produsele destinate îngrijirii corpului de la Avon? Vă doresc o zi însorită!




Comentarii