Produse consumate - Martie 2016

Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul și dvs :) Să începem:
1. Clean &Clear Blackhead Clearing Cleanser - îl aveam de ceva timp și-l foloseam din când în când. Nu am observat vreun efect de wow - în ceea ce privește punctele negre, în plus, aveam zile în care pielea de pe față se irita de la produs, dar erau și zile când nu se întâmpla nimic. Mi s-a părut un produs tare ciudat din acest punct de vedere și am răsuflat ușurată când s-a terminat;
2. Mască facială din bumbac cu cartof de la malie System - deși nu am mai folosit măștile faciale săptămânal, mi s-a făcut dor de o hidratare a pielii ca la carte așa că am desfăcut plicul. Mai multe detalii despre aceste măști din Coreea de Sud găsiți în articol;
3. Linia curată - Fitoterapie: loțiune tonică - a fost un produs care la o primă folosire mi-a displăcut, iar la o distanță de câțiva ani mi s-a părut bun. Se descurcă bine la capitolul curățare a pielii, dar nu și hidratare intensă. Probabil că l-aș mai procura dacă aș rămâne în pană de idei, dar nu ar fi prima mea opțiune;
4. Cremă anticelulitică de la Gerovital Plant - am folosit-o cu plăcere și mă gândeam să o re-achiziționez, dar mi-a făcut cu ochiul un alt produs de genul, despre care voi scrie mai târziu și astfel am anulat cumpărarea cremei de la Gerovital. Nu este o cremă-minune, care schimbă situația pielii peste noapte, dar folosită constant dă rezultate;
5. Deodorant Fresh Flower de la Nivea - pe acesta l-aș include în lista cu deodorantele preferate. Miroase bine, protejează pe parcursul zilei, nu pătează hainele închise la culoare la fel de mult ca alte produse de acest fel. Cu siguranță îl vreau permanent pe măsuța mea;
6. Gel de duș Suddenly de la Madame Glamour - acest produs mi-a fost făcut cadou și mi-a plăcut mult: face o spumă abundentă la contactul cu lufa și apa, curăță delicat și miroase bine, miros ce se păstrează, într-o notă mai ușoară și după ce ies din duș. Un singur lucru: are o formulă delicată, chiar prea delicată, astfel încât dacă veniți după un jogging sau efort intens aș recomanda un alt gel de duș;
7 &9. Nuanțatoare Orange și Red de la Movie Colors - produse procurate din dm. Le-am luat în perioade diferite, cel Red mi s-a părut mai pigmentat decât Orange, dar am rămas puțin dezamăgită de aceste produse: costă destul de mult, nu pigmentează foarte mult firul de păr, au un miros deranjant de dulceag care persistă și după 2-3-4 spălări. Pentru părul vopsit și lung nu le-aș recomanda;
8. Nuanțator Indian Summer de la Tonika. Cu siguranță martie a fost luna nuanțatoarelor, iar acesta este preferatul meu. Formula foarte comodă pentru aplicare, culoarea vie și persistentă, mirosul plăcut, care dispare după o spălare - toți acești factori m-au determinat să mai procur acest nuanțator când ajung în Republica Moldova. Merită încercat!


Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii