Manichiura de miercuri: culorile anului 2016 - Rose Quartz & Serenity

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură în culorile anului - Rose Quartz & Serenity!

Am văzut un model de manichiură pe un cont de Instagram și mi-am dorit atât de mult să-l realizez încât m-am dus și mi-am cumpărat ojele în culorile anului 2016 ( ca să fiu și eu în rând cu lumea :)) ).
Inspirația de la The Nail Artelier
Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
În ordine (de la stânga-jos spre dreapta):
Rimmel London 60 Seconds nr. 855 Too Cool To Tango;
O.P.I. Polka.com NL E71;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Bandă adezivă argintie de pe eBay;
Burețel;
Rimmel London Rita Ora nr. 270 Sweet Retreat;
Sally Hansen Double Duty base coat;
Flormar nr. 354 ( am uitat să-l pozez).
Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm banda argintie - pe fiecare unghie în funcție de model.

4. După aplicăm câte un strat de ojă - Too Cool To Tango și Sweet Retreat, ambele de la Rimmel London, în funcție de model. Am aplicat un singur strat pentru că ojele mi s-au părut destul de dense, astfel încât al doilea strat nu a fost necesar.
5. Pe unghiile rămase fără ojă, cu ajutorul tehnicii burețelului, aplic oja O. P. I.. Deoarece vorbim despre sclipici, acesta este greu de aplicat cu pensula de la ojă - pe unghie tinde să rămână oja de suspensie și nu particulele de sclipici. Prin tehnica burețelului se elimină această inconveniență.

6. Se scot benzile care au delimitat zonele de pe unghii.
7. Aplicăm din nou banda autocolantă peste unghi - astfel asigurând delimitarea dintre culori și mascând eventuale greșeli. Deoarece mi s-au părut cam bruște trecerile de culoare, am decis săaplic peste un strat de ojă Flormar cu aspect ușor perlat.
8. La sfârșit, am aplicat un strat de to coat Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping.
Rezultatul final - culorile anului 2016 pe unghiile mele + particule iluminatoare. Mi-emi place mult ce a ieșit. 
Ce părere aveți despre această manichiură? Să aveți o zi minunată :*

Comentarii