Little Black Dress - Eau fraiche de la Avon

Salut! eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Apa de parfum Little Black Dress de la Avon!

Cu toții ne dorim prospețime - mai ales când zilele încep să devină lungi și soarele atinge tot ce îi iese în cale. Pentru zilele fierbinți, Avon a creat o apă de parfum perfectă pentru a induce senzația de răcoare mult-dorită!
Little Black Dress face parte din colecția Little Dress și cum am menționat mai sus, este un parfum creat special pentru vară. Făcând parte din categoria proaspăt-oriental, Little Black Dress are ca note principale uleiul esențial de lămâie, bujor și mosc - arome ce vor transforma cu siguranță o amiază fierbinte într-o oază mult-căutată.  

Impresii:
Deși vara nu a sosist încă, soarele a început să devină dogoritor. Apa de parfum de la Avon are grijă ca acest aspect să nu îmi strice ziua. Parfumul proaspăt și revigorant mă trezește la viață, transformându-mi ziua obișnuită într-o mini-vacanță. Vă recomand cu drag această aromă.

Ce parfum folosiți în sezonul cald? Ce părere aveți despre Little Black Dress? Să aveți o zi fresh!

Comentarii