Crema pentru masaj anticelulitic Cellufight! de la Elmiplant

Bună! Eu sunt Elena și astăzi vom vorbi despre o cremă anticelulitică de la Elmiplant.
Sinceră să fiu, m-a amuzat denumirea - Cellufight!, pentru că sună foarte anime-ish. Daaaaar... efectul ei nu este unul amuzant, ci mai mult unul plăcut. Dar haideți să le luăm pe rând.
Eu personal am o problemă cu celulita: nu îmi place cum arată, dar nici nu vreau să renunț la dulce. Așa că duc un război fără sfârșit și dacă tot se apropie vara, am decis să îngraș puțin porcul. Am mai folosit o cremă anticelulitică, dar am vrut să încerc și ceva nou, așa că am procurat acest tub roz țipător care îmi promite că are eficacitate dovedită. Având în vedere că această cremă a fost testată pe un eșantion de doar aprox. 50 de femei, sunt destul de sceptică în ceea ce privește promisiunile de pe ambalaj. Pe de altă parte, componentele principale din cremă - extractul din guarana, alge marine și piper negru mă duc cu gândul la senzația de încingere a pielii pe care ar trebui să o provoace. 
Deși pe tub scrie că produsul trebuie folosit de două ori pe zi, eu îl folosesc o singură dată din mai multe motive: primul ar fi timpul. Deoarece ajung târziu acasă, folosesc produsul o singură dată seara, după duș, aplicându-l pe zona afectată și facilitând pătrunderea cremei în piele prin masaj local. Aș putea să-l folosesc și dimineața, înainte de a ieși din casă, daaaar... crema ”frige”, iar pielea din zona aplicării se înroșește foarte mult. Având în vedere că afară devine din ce în ce mai cald, nu e o senzație tocmai plăcută atunci când îmbaci blugii/ciorapii peste zona proaspăt ”tratată”. 
În ceea ce privește eficacitatea - nu face minuni, dar am observat o îmbunătățire a aspectului pielii - pare a fi mai fermă. Mă deranjează însă un lucru și nu știu a cui e vina: după aplicarea cremei, nu mai simt la fel de intens acea ”arsură”. Nu știu dacă este vorba de obișnuința mea cu senzația sau scăderea eficacității produsului cu timpul sau temperaturile de afară sunt de blamat. 
Per total, crema este una decentă - tonifiază pielea, miroase plăcut, se îmbibă foarte rapid în piele, este economică. Totuși, nu face minuni peste noapte. Având un preț de aprox. 13 RON în orice supermarket, eu o recomand persoanelor care au o problemă minoră cu celulita - pentru tonifiere și senzația de încingere a pielii; cam atât.
Folosiți astfel de produse? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii