Colecția de rujuri: Red Extreme de la Avon

Hello! Astăzi vreau să introduc o nouă rubrică pe blog și anume - colecția mea de rujuri. În articolul de față vă prezint...

Ruj roșu Red Extreme de la Avon!

Rujul roșu este un accesoriu clasic pentru o femeie frumoasă, sigură pe ea. Îl vedem pe buzele doamnelor și domnișoarelor din filme, de pe stradă sau de la birou. Este un must-have! Problema însă apare atunci când ne alegem nuanța: ce fel de roșu se potrivește tenului măsliniu? Dar ochilor verzi? Dar părului blond? Dar pentru machiajul de zi?
O multitudine de întrebări la care nu tot timpul reușim să găsim un răspuns. Sinceră să fiu, nu folosesc rujul roșu foarte des. Parțial datorită faptului că am părul roșu sau portocaliu, parțial pentru că mi se pare a fi o culoare potrivită pentru ocazii. Deși aici totul depinde de nuanță.
Rujul de față l-am primit cadou și mi-a plăcut nuanța foarte mult. Mi se potrivește ca ten/păr/culoarea ochilor, se ține o perioadă decentă de timp pe buze și nu ”încarcă” machiajul, astfel încât pot folosi blush mai aprins sau fard de pleoape colorat. Ce să mai, îmi place foarte mult :)
Nuanța din dotare se numește Red Extreme și arată așa:
Voi ce fel de rujuri roșii folosiți? Ași găsit roșul perfect? Să aveți o zi cât mai frumoasă!

Comentarii