Prospețime și răsfăț de la Avon naturals - energising Green Tea & Verbena

Bună tuturor! eu sunt Elena și astăzi vreau să vorbim despre un set de la Avon și anume...

Avon naturals - energising Green Tea & Verbena!

Mi s-a făcut un dor de vară, de vacanță și în mod special, de soare. Astfel, mi s-a făcut dor de acea prospețime de vară, când după o baie rece în valurile mării ieși pe nisip și folosești o loțiune revigorantă pentru piele. Tot visând la vara care va veni, am scotocit prin sertare și am dat de acest set care m-a dus cu gândul spre tărâmul cald, așa că am pus la vedere setul și am început să-l folosesc.
Produsele mele cu miros de vară  - o loțiune pentru corp și un spray - fac parte din colecția Avon naturals Body Care, varianta energising - Green Tea & Verbena, Hidratare + Vitamine.

Impresii:
Deoarece ultima perioadă sunt mai adormită și într-o stare ciudată de lene, loțiunea de corp ce promite multă-multă energie este ceea de ce am nevoie. O folosesc zilnic după ce ies din duș și îmi place foarte mult textura: loțiunea este parfumată și ușoară, se îmbibă rapid în piele și este nevoie de o cantitate relativ mică pentru a obține rezultatul dorit. Nu am observat să deranjeze pielea: nu o usucă, nu provoacă vreo iritație, hidratează moderat și conferă o senzație de fresh - ca o briză ușoară în iulie.
 În ceea ce privește spray-ul, îl folosesc din când în când, mai mult pentru un efect de scurtă durată - nu persistă prea mult pe piele, comparativ cu loțiunea. 
Voi folosiți produse din această gamă? Cum vă tratați dorul de vară? Un weekend cât mai minunat vă doresc!

Comentarii